تکنیک های لوکال سئو local seo

تکنیک های لوکال سئو local seo

تکنیک های لوکال سئو local seo

سئوی محلی یا local SEO را شاید بارها شنیده باشید و یا اینکه به دنبال پاسخ سوالی باشید که در عنوان با آن روبه رو شده اید ،امروز در این مقاله از سئوفراز با شما هستیم تا به این سوال که :سئوی محلی چیست و چرا برای کسب و کار شما ضروری است؟پاسخ دهیم ، با ما همراه باشید…

افزایش دید وب خود برای جستجوی محلی هنگام اجرای یک کسب و کار موفق ضروری است. به هر حال، مشتریان محلی می توانند ترافیک وب سایت و نرخ های فروش قابل توجهی را در صورت داشتن حضور محلی عالی ایجاد کنند.

اهمیت سئوی محلی local SEO

با اجرای استراتژی های موثر سئو برای بهبود رتبه بندی موتورهای جستجوی خود به صورت محلی، حضور محلی باشکوهی داشته باشید. سعی کنید با سئوی محلی بر رقبای خود تسلط داشته باشید.

سئوی محلی چیست

سئوی محلی نوعی از سئوی اصلی است که بر بهبود دید وب برای جستجوی محلی تمرکز دارد. با انجام این کار، وب سایت شما شانس بیشتری برای جستجو توسط افرادی دارد که به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با مکان کسب و کار شما هستند.

به عنوان مثال، فرض کنید شما صاحب یک رستوران پیتزا در سنگاپور هستید. هر زمان که شخصی به دنبال کسب و کارهای مرتبط در Google می گردد، مکان تاسیس شما، اطلاعات تماس و سایر اطلاعات مرتبط در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر می شود.

اهمیت سئوی محلی local SEO

هدف بسیاری از انجام سئو، ایجاد حضور آنلاین در سطح جهانی است. “در سطح جهانی” به پیدا شدن در سراسر جهان اشاره دارد. برای سئوی محلی، هدف کمی متفاوت است. هدف شما بهبود رتبه بندی موتورهای جستجو بر اساس نزدیکی، موقعیت مکانی، منطقه و کشوری است که در آن هستید.

بهبود رتبه بندی موتور جستجوی محلی شما یک راه عالی برای جذب مشتریان بالقوه در نزدیکی کسب و کار شما است. با آگاهی بیشتر جامعه محلی از کسب و کار شما، می توانید پایگاه مشتریان خود را افزایش دهید و به سرعت اعتبار ایجاد کنید. همانطور که استراتژی های سئوی خود را ادامه می دهید، در نهایت می توانید دسترسی خود را گسترش دهید و مشتریان بیشتری را از مکان هایی جذب کنید، حتی اگر از نظر فیزیکی به فروشگاه شما نزدیک نباشند.

تکنیک های لوکال سئو local seo

سئوی محلی local SEO برای کسب‌وکارها، به‌ویژه شرکت‌های کوچک تا متوسط ​​و استارت‌آپ‌ها حیاتی است، زیرا به آن‌ها کمک می‌کند تا دید وب خود را برای جست‌وجوهای مربوط به مکان در موتورهای جستجو بهبود بخشند. گنجاندن خدمات سئوی محلی در کمپین بازاریابی دیجیتال شما یک راه عالی برای افزایش رتبه شما است.

5 مزیت سئوی محلی

5 مزیت سئوی محلی

1. ترافیک مستقیم و افزایش فروش

علیرغم اینکه خدمات سئوی محلی  local SEO و سئوی ارگانیک کمی متفاوت از یکدیگر هستند، هدف یکسان است: هدایت ترافیک و افزایش فروش. با سئوی محلی، می‌توانید ترافیک ارگانیک محلی را برای تولید سرنخ افزایش دهید، بنابراین به شما امکان می‌دهد سود بیشتری کسب کنید.

هدایت ترافیک به وب سایت شما فقط شروع کار است. برای افزایش فروش، باید بازدیدکنندگان را با ایجاد محتوای با کیفیت بالا و ارائه اطلاعات کافی در مورد کسب و کار خود، از جمله اطلاعات تماس و آدرس مکان، به مشتری تبدیل کنید.

2. اعتبار خود را ایجاد کنید

مدیریت یک فروشگاه فیزیکی شبیه به انجام همین کار برای یک فروشگاه آنلاین است. شما هنوز باید اعتبار خود را ایجاد کنید تا بتوانید به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید و اعتماد آنها را جلب کنید.

خبر خوب این است که با بهبود دید وب خود برای جستجوهای محلی local SEO، ایجاد شهرت آسان تر شده است. از این گذشته، تحقیقات نشان می‌دهد که 97 درصد از مشتریان تصمیم خرید خود را بر اساس گفته‌های مشتریان دیگر در مورد محصولات یا خدمات قرار می‌دهند.

این GIF نشان می‌دهد که بررسی‌های آنلاین مشتریان در هنگام سئوی محلی چقدر قدرتمند است

در نهایت، افراد بیشتری متوجه کسب و کار شما خواهند شد تا زمانی که رتبه بندی قابل احترامی در موتور جستجوی محلی داشته باشید. مشتریان نزدیک به کسب و کار شما می توانند مکان آن را کشف کنند و از شهرت شما بیشتر آگاه شوند.

3. از رقبای خود پیشی بگیرید

چالش برانگیزترین بخش مدیریت یک کسب و کار کوچک، پیشی گرفتن از رقبای شماست. با توجه به تلاش رقبای دیگر برای به دست آوردن رتبه های برتر، به دست آوردن برتری نسبت به آنها ممکن است بدون یک استراتژی موثر سئو محلی ناامید کننده باشد.

شما می توانید با انجام خدمات سئو محلی برای افزایش محبوبیت کسب و کار خود در سطح محلی، مزیت رقابتی نسبت به رقبای خود کسب کنید.

از آنجایی که بسیاری از کسب‌وکارها در تلاش هستند تا رتبه‌های بالاتری را در موتورهای جستجو در مقابل یکدیگر کسب کنند، شما باید با تمرکز بر سئوی محلی، همین کار را انجام دهید، هرچند متفاوت. انجام این کار باید دید وب شما را بهبود بخشد و ترافیک ارگانیک را به مرور زمان به وب سایت شما هدایت کند و به شما کمک کند از رقبای خود جلوتر باشید.

برای سفارش سئو سایت خود با کارشناسان سئوفراز تماس بگیرید.

4. ایجاد یک نام تجاری برای خود

برندسازی ایجاد کنید، که به معنای ساختن هویت کسب و کار شماست. به این ترتیب مشتریان شما می توانند جایگاه شما را تشخیص دهند.

ایجاد برند تجاری خود را با کمک سئوی محلی local SEO شروع کنید و مطمئن شوید که با نام تجاری خود در تمام پلتفرم های خود سازگار هستید. به این ترتیب مشتریان محلی بیشتری می توانند برند شما را تشخیص دهند. با یک سئوی محلی قوی، یک نام تجاری قوی خواهید داشت، یک برند محلی تاسیس و رشد کرده که همه آن را بشناسند.

سرمایه گذاری در خدمات سئو محلی local SEO یکی از راه هایی است که می تواند به شما کمک کند تا برندسازی فروشگاه آجر و ملات خود را ایجاد کنید. در صورت نیاز به کمک برای ایجاد کمپین های جذاب سئو محلی، با یک آژانس SEO تماس بگیرید.

5. هزینه های تبلیغاتی کمتر

رشد مشاغل محلی به شدت به مخاطبان محلی آنها بستگی دارد. به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار محلی، به جای سرمایه‌گذاری در کانال‌های تبلیغاتی مختلف که جزوه‌ها را به عابران در خیابان پخش می‌کنند و تبلیغات تلویزیونی تولید می‌کنند، بهتر است کسب‌وکار محلی خود را به صورت آنلاین از طریق SEO محلی تبلیغ کنید.

با افزایش تعداد کاربران اینترنت، می توانید به صورت آنلاین با مشتریان بالقوه بیشتری ارتباط برقرار کنید.

تمرکز بر سئوی محلی یا همان لوکال به این کاربران این امکان را می‌دهد تا بدون صرف هزینه‌های زیاد برای تبلیغات شما، از برند شما آگاهتر‌ شوند.

تکنیک های لوکال سئو local seo

سئوی محلی چیست و چرا برای کسب و کار شما ضروری است؟

سئوی محلی یک استراتژی بازاریابی دیجیتال عالی برای مشاغل، به ویژه برای شرکت های کوچک تا متوسط و استارت آپ ها است. با تمرکز بر بهبود دید وب خود برای جستجوی محلی، برتری قابل توجهی نسبت به رقبای خود به دست آورید.

با سئوفراز تماس بگیرید یا در وب سایت ما درخواست خود را بگذارید تا درباره سئو محلی و استراتژی های بازاریابی دیجیتال کارآمدی که می توانید در کسب و کار خود پیاده سازی کنید به شما به صورت رایگان مشاوره دهیم.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا