آموزش تحقیق کلمات کلیدی برای سئوی سایت

آموزش تحقیق کلمات کلیدی برای سئوی سایت

آموزش تحقیق کلمات کلیدی برای سئوی سایت :کلمات کلیدی در مقالهکلماتی که در وب سایت خود استفاده می کنید به دلایل متعدد اهمیت دارند. در درجه اول، آنها برای دستیابی به مخاطبان مورد نظر و تأثیرگذاری حیاتی هستند.

اما این فقط به این معنی نیست که شما در بخش اخبار یا مقالات وبلاگ خود می گویید. این مخفف محتوا در هر صفحه فرود و مطالب نوشته شده است و در مرکز همه اینها تحقیق کلمات کلیدی برای SEO است.

تحقیق کلمات کلیدی برای بهبود سئو سایت

Contents

هر یک از این کلمات برای ایجاد یک تاثیر اولیه قوی و فروش برند، محصول و/یا خدمات شما به مخاطبان مهم هستند. آنها پیام های مناسبی را ارسال می کنند و محصولات و خدمات ما را به وضوح تعریف می کنند.

اما کلمات موجود در وب‌سایت ما حتی قدرتمندتر از آن هستند زیرا توسط موتورهای جستجو مانند Google نیز تجزیه و تحلیل می‌شوند و سپس برای کسب شانس رتبه‌بندی استفاده می‌شوند. کاربران در حال جستجوی عبارات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات شما هستند، بنابراین اتخاذ یک استراتژی کلمه کلیدی که به این امر پاسخ دهد بسیار مهم است. بدون آن، شما در معرض خطر از دست دادن رتبه بندی در مقابل رقبای هستید که می دانند چگونه کلمات کلیدی SEO را برای جایگاه شما پیدا کنند.

چگونه کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنیم

چگونه کلمات کلیدی مقاله را پیدا کنیم

گوگل از ربات ها برای تجزیه و تحلیل وب سایت شما و فهرست بندی آن برای جستجوهای آینده استفاده می کند. در این فرآیند به دنبال عباراتی است که کاربران بیشتر از آنها استفاده می کنند. شما می خواهید این کلمات را هدف قرار دهید و اطمینان حاصل کنید که آنها به طور مناسب در وب سایت شما استفاده می شوند، به منظور و در مقابل آنچه که مردم برای صنعت شما جستجو می کنند.

مرتبط: سئو یا تیلیغات کلیکی(PPC)

این عبارات همچنین برای موفقیت شما در هنگام رتبه بندی ارگانیک بالا در گوگل حیاتی هستند. در این مقاله قصد داریم کل فرآیند را طی کنیم تا بتوانید سایت خود را از طریق عبارات جستجو بهینه کنید و از نتایج بدست آمده از آنها لذت ببرید.

تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

این فرآیند کشف عبارات رایجی است که توسط رقبای شما و همچنین مخاطبان هدف شما هنگام انجام جستجو استفاده می شود. به این ترتیب آنها وب سایت هایی مانند شما را پیدا می کنند. مهمتر از همه، این عبارات توسط موتورهای جستجو استفاده می شود و شما باید از تعادل مناسب آنها برای صعود به رتبه اطمینان حاصل کنید.

معیارهای زیادی وجود دارد که هنگام انجام تحقیقات کلیدواژه اساسی، از جمله میزان محبوبیت آنها (چند دفعاتی که در جستجوهای گوگل استفاده می شود)، رقابتی بودن آنها و بینش هایی که می تواند به شما در یافتن سؤالاتی که ممکن است در نظر نگرفته اید کمک کند.

کشف این پرس و جوها و عبارات کلیدی همچنین به شما بینشی در مورد هدف افرادی می دهد که به طور فعال وب سایت هایی مانند شما را جستجو می کنند. سپس می‌توانید درباره مخاطبان بالقوه‌تان و اینکه در چه مرحله‌ای از سفر مشتری هستند بیشتر بدانید تا بتوانید محتوایی را تنظیم کنید که به آن‌ها برسد و آنها را وادار به تعامل کند.

هدف از تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

در حالی که گوگل داده های حجم جستجوی خود را به اشتراک نمی گذارد، ما می دانیم که غول موتور جستجو 92.42 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد، که بدیهی است که آن را به مهم ترین موتور جستجوی مورد بررسی تبدیل می کند. تخمین زده می شود که در هر ثانیه 70000 پرس و جو در سراسر جهان انجام می شود که معادل 5.8 میلیارد جستجو در هر روز است – حجم عظیمی از فعالیت.

استراتژی مناسب برای انتخاب کلمه کلیدی

هدف اصلی استفاده از استراتژی کلمه کلیدی این است که اطمینان حاصل شود که وب سایت شما تا حد امکان با جستجوهای مرتبط مطابقت دارد. این به شما کمک می کند تا سرنخ ها، فروش و رشد بیشتری را برای کسب و کار خود جمع آوری کنید. هرچه در مرتبط ترین جستجوها رتبه بالاتری داشته باشید، ترافیک بیشتری از افرادی که قصد خرید دارند دریافت خواهید کرد. انتخاب کلمات کلیدی مورد نظر شما به این بستگی دارد که بدانید مردم از چه عباراتی برای یافتن وب‌سایت‌ها و کسب‌وکارهایی مانند شما استفاده می‌کنند، و آنها را به صورت استراتژیک در محتوای خود قرار می‌دهید. این به Google نشان می‌دهد که شما مرتبط، ارزش‌محور و می‌توانید به بزرگترین سؤالات کاربرانش پاسخ دهید.

ابزار جستجوی کلمات کلیدی

بعد از اینکه تحقیق در مورد کلمات کلیدی SEO را انجام دادید، گام بعدی این است که بر محتوای خود تمرکز کنید و آنها را به طور طبیعی در آن جاسازی کنید. دوران «پر کردن کلمات کلیدی» گذشته است. شما باید محتوای باکیفیت و ارزش محور ایجاد کنید که از این کلمات کلیدی در همه مکان های مناسب استفاده کند تا از گوگل سر بزند.

نحوه جستجوی کلمات کلیدی

بهترین نقطه شروع این است که به دنبال ایده های کلمات کلیدی باشید که وب سایت شما از قبل در گوگل رتبه بندی شده است. می‌توانید با استفاده از Google Analytics یا طیف وسیعی از پلت‌فرم‌های قدرتمند مانند Ahrefs یا SEMRush این موارد را مشاهده کنید. بهترین بخش این است که شما همچنین می‌توانید ببینید که رقبای شما از چه کلماتی استفاده می‌کند و سپس به سراغ آنها بروید.

با طوفان فکری خود شروع کنید. به پنج تا 10 سطل فکر کنید که کسب و کار شما، پیام‌رسانی آن، نام تجاری و محصول یا خدماتی را که می‌خواهید بفروشید، توصیف می‌کند. سپس می‌توانید این سطل‌ها را با ایده‌های کلیدواژه‌ای که بسیار مرتبط هستند پر کنید، آنها را در این پلتفرم‌ها بررسی کنید تا مطمئن شوید که بهترین گزینه برای هدف هستند.

هنگامی که شروع به ساختن فهرستی از این اصطلاحات کردید، می توانید آنها را به عباراتی تبدیل کنید که ممکن است افراد به طور طبیعی از آنها استفاده کنند.

به عنوان مثال، اگر سایت شما حساب شما را تبلیغ می کند ممکن است عباراتی با فرم بلندتر (بیشتر شبیه جملات) مانند:

حسابدار مالیاتی نزدیک من

حسابداری مشاغل کوچک

شرکت های حسابداری نزدیک من

حسابداری دفتر کل

هنگامی که لیست کلمات و عبارات کلیدی خود را جمع آوری کردید، ایده خوبی است که از طریق یک ابزار آنلاین برای به دست آوردن پیشنهاداتی که ممکن است فکرش را نکرده باشید، استفاده کنید. می‌توانید از پلتفرم Google Analytics استفاده کنید که – رایگان یا طیف وسیعی از ابزارهای آنلاین شخص ثالث است، مانند مواردی که در بالا ذکر کردیم. همچنین باید بتوانید فهرستی از معیارها را مشاهده کنید که نشان می دهد آیا ایده های کلیدواژه شما ارزش صرف زمان و انرژی را دارند یا خیر. در اصل، این دقیقاً نحوه یافتن بهترین کلمات کلیدی برای سئو بدون اتلاف منابع یا پول است.

پیشنهاد کلمات کلیدی

پیشنهاد کلمات کلیدی

Keywordtool.io همچنین یک پلت فرم مفید برای تحقیق است

معیارهایی که باید به دقت بررسی شوند:

حجم: چند جستجو برای آن عبارت انجام شده است

CPC: اگر می‌خواهید آن عبارت را هدف قرار دهید، مقدار هزینه به ازای هر کلیک در Google Ads با استفاده از یک پیشنهاد تخصیص می‌یابد.

دشواری کلمه کلیدی: رقابت چقدر زیاد است و رقابت برای این شرایط چقدر چالش برانگیز است. سعی کنید مشکلات کمتری را هدف قرار دهید، در غیر این صورت، در معرض خطر قرار دادن مشکلاتی هستید که برای آنها رتبه ای کسب نمی کنید.

تاثیر انتخاب کلمه کلیدی مناسب بر سئو سایت

تاثیر انتخاب کلمه کلیدی مناسب بر سئو سایت:داشتن لیست مناسب از عبارات کلیدی اولین قدم است. اکنون باید آنها را به کار ببندید تا حداکثر تأثیر را داشته باشند. بنابراین فرآیند چگونه کار می کند؟ گوگل برنامه‌های هوش مصنوعی را ارسال می‌کند که به آنها ربات‌های گوگل، خزنده‌های وب یا عنکبوت‌ها گفته می‌شود، اساساً به این دلیل که در اینترنت می‌خزند، از هر صفحه وب بازدید می‌کنند و سپس آدرس‌های اینترنتی مناسب را در سیستم نمایه‌سازی خود فهرست می‌کنند. این شاخص برای جستجوهای گوگل استفاده می شود و کاربران را فوراً با مرتبط ترین وب سایت ها مرتبط می کند.

هنگامی که یک لیست کامل از ایده های کلمه کلیدی دارید، باید آنها را در وب سایت خود اعمال کنید تا این خزنده ها بتوانند صفحات به روز و بهینه شده شما را فهرست کرده و رتبه جستجوی شما را بهبود بخشند.

برای بهینه سازی کلمات کلیدی از کجا شروع کنیم

بهترین نقطه شروع این است که از گوگل آنالیتیکس استفاده کنید و به تک تک صفحات وب سایت خود نگاهی بیندازید. همانطور که در ابتدا باید این کار را هنگام تعیین نحوه یافتن کلمات کلیدی برای سئو انجام می‌دادید، می‌دانید که این قسمت از پلتفرم به شما می‌گوید که کدام صفحات قبلاً بهینه‌سازی شده‌اند، آن‌هایی که ممکن است به اصلاحات جزئی نیاز داشته باشند و کدام یک به کار سنگین نیاز دارند.

مرتبط: فاکتورهای رتبه بندی گوگل چیست؟

گوگل همچنین از محتوای جدید و اصلی حمایت می کند، بنابراین مطمئن شوید که به طور منظم مقالات خبری یا وبلاگ ها را منتشر می کنید. از این محتوا می توان برای پخش کلمات کلیدی و عبارات جدید نیز استفاده کرد (در یک فضای کم) به طوری که شما از مزایای سئو مضاعف بهره مند شوید و شانس خود را برای دستیابی به رتبه های بالای گوگل افزایش دهید – و همچنین ارزشی برای مشتریان بالقوه خود در سایت خود ایجاد کنید. محتوا.

نکته حرفه ای: مقالات وبلاگ خود را با استفاده از ایده های کلمه کلیدی خود به صفحات فرود SEO خود پیوند دهید.

در این فرآیند به مخاطبان خود فکر کنید

اولین قدم برای کشف و انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت شما این است که به جای مشتریان یا مشتریان فعلی و بالقوه خود قدم بگذارید. سعی کنید وقتی لیست اولیه کلمات کلیدی خود را می سازید، شخصیت، انگیزه ها، جمعیت شناسی و هدف آنها را درک کنید زیرا احتمالاً این کلمات کلیدی و عبارات کلیدی هستند که آنها برای کشف وب سایت ها و مشاغلی مانند شما استفاده می کنند.

مرحله بعدی این است که یک تجزیه و تحلیل کامل از رقابت خود انجام دهید. ابزارهای شخص ثالثی وجود دارند که به صورت آنلاین در دسترس هستند که می توانند به شما کمک کنند تا از پشت پرده نگاه کنید و نگاهی به کلمات کلیدی که مخالفان شما استفاده می کنند، چقدر دشوار خواهد بود به چالش کشیدن آنها برای آن کلمات کلیدی و همچنین فرصت هایی برای کلمات کلیدی و عباراتی که آنها نیستند. استفاده كردن.

استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی برای تجزیه و تحلیل این وب‌سایت‌ها بسیار مهم است، زیرا حداقل حداقل مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با رقبای خود در یک سطح قرار بگیرید تا بتوانید بر روی آن کار کنید و بهتر از آن‌ها باشید. یک گزینه عالی Keyword Planner است – پلتفرم بومی Google برای Google Ads.

نحوه استفاده از Google Keyword Planner (راهنمای عملی)

نحوه استفاده از Google Keyword Planner (راهنمای عملی)

در حالی که روش‌های دیجیتال برای یافتن کلمات کلیدی اولیه شما بسیار مهم هستند، روش‌های قدیمی نیز پاداش‌هایی را به همراه خواهند داشت. این بدان معناست که گرد هم آوردن جلسات طوفان فکری در تیم خود برای ایجاد فهرستی از کلمات در حالی که گروه های متمرکز را کنار هم می گذارید یا یافتن راه های دیگری برای یادگیری در مورد مشتریان و رفتارهای جستجوی آنها نیز بسیار سودمند خواهد بود.

کشف کلمات کلیدی نیز فرآیندی یکباره نیست، اطمینان حاصل کنید که به طور منظم سایت خود و رقابت خود را تجزیه و تحلیل می کنید و انجام تنظیمات لازم برای اطمینان از اینکه از منحنی جلوتر بمانید، حیاتی است.

کلمات کلیدی دم کوتاه و دم بلند چیست؟

شاید نام کلمات کلیدی طولانی و کوتاه دم را شنیده باشید، اما آیا تفاوت را درک می کنید و چرا هر دو در مورد استراتژی سئوی کلمات کلیدی شما مهم هستند؟ از نظر اینکه آنها چه هستند، کاملاً خود توضیحی است. کلمات کلیدی کوتاه عباراتی هستند که افراد ممکن است هنگام جستجوی شما به طور خاص جستجو کنند و معمولاً فقط از یک یا دو کلمه مانند “حسابدار” و “S” استفاده می کنند.

حسابدار یدنی».

کلمات کلیدی دم دراز شامل کلمات بیشتری هستند و برای پیوند با افرادی که جستجوهای خاص تری انجام می دهند استفاده می شود، به عنوان مثال: “حسابدار محلی در پاراماتا سیدنی” یا “بهترین حسابدار مالیاتی در سیدنی”. نوع سومی از کلیدواژه‌ها نیز وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند که عبارتند از کلمات کلیدی بدن، حدود 2-3 کلمه که حجم جستجوی بالایی دارند مانند: “حسابداران مالیاتی” و “حسابداران مشاغل کوچک”.

دم دراز در سئو چیست؟

عبارات دم دراز به دلیل خاص و طبیعی تر بودن محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. این بدان معناست که شما به احتمال زیاد به مخاطبان هدف مناسبی پیوند می خورید که قصد درستی دارند و همچنین رقابت کمتری نسبت به کلمات کلیدی دنباله کوتاه تر وجود دارد.

البته این بدان معنا نیست که کلمات کلیدی کوتاه را باید نادیده گرفت. آنها ابزاری عالی برای ایجاد شبکه گسترده و دستیابی به مخاطبان بسیار گسترده‌تری هستند. این بدان معنی است که شما در رقابت با مشاغل بیشتر و بخشی از ترافیک وب سایت خود ممکن است کاملاً مرتبط نباشید، اما به افراد بیشتری دسترسی خواهید داشت، سئوی خود را بهبود می بخشید و در ترکیب با کلمات کلیدی طولانی به مرتبط و با انگیزه خواهید رسید. مشتریان

بهترین ابزار تحقیق کلمات کلیدی چیست؟

همانطور که گفتیم، Google Keyword Planner یک مکان عالی برای شروع است. استفاده از آن کاملا رایگان است، اما تنها در صورتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید که یک حساب Google Ads داشته باشید (ایجاد رایگان). در سطح صرفاً اقتصادی، نمی‌توانید قیمت را شکست دهید و Keyword Planner ابزار قدرتمندی است که به شما کمک می‌کند فهرست مناسبی از کلمات کلیدی و عبارات را برای وب‌سایت خود جمع‌آوری کنید.

در حالی که Keyword Planner یک ابزار عالی است و با قیمت مناسب عرضه می‌شود (هیچ چیز)، چندین گزینه شخص ثالث در دسترس هستند که عملکردهای پیشرفته‌تری دارند و توانایی بهتری برای دیدن آنچه که رقیب شما انجام می‌دهند، دارند. اینها شامل ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی مانند SEMrush و Ahrefs Keyword Explorer هستند که بسیار محبوب هستند و به دلیل بازگشت سرمایه ای که ارائه می دهند باید به عنوان یک سرمایه گذاری به جای هزینه در نظر گرفته شوند.

البته، کسب‌وکارها و وب‌سایت‌ها در شکل‌ها و اندازه‌های مختلفی با بودجه، اهداف و رقابت متفاوت در مورد کلمات کلیدی وجود دارند. بنابراین بهتر است چند ابزار برنامه ریزی کلمات کلیدی مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یک نتایج مورد نظر شما را با قیمت مناسب با بودجه شما ارائه می دهند.

مرتبط: سئو کلاه سیاه چیست؟

بسیاری از این برنامه ریزان دارای گزینه های آزمایشی رایگان هستند تا خودتان ببینید که آیا نیازهای شما را برآورده می کند یا خیر و سپس می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک (یا یکی) برای شما مناسب است و با خدمات اشتراک خود با قیمت مناسب ارائه می شود.

مثال کلمه کلیدی چیست؟

ما قبلاً کلمات کلیدی دم کوتاه، بدن یا دم میانی و دم بلند و چرایی اهمیت همه آنها را بررسی کرده ایم. اما بسیاری از نمونه های دیگر نیز وجود دارد که باید در نظر گرفت.

فهرستی از این نمونه ها می تواند به شکل زیر باشد:

  • عبارات بخش بازار:

اینها کلمات کلیدی یا کلماتی خاص صنعت هستند که مستقیماً به یک محصول مرتبط هستند. برای مثال، اگر کسی کفش‌های مخصوص دویدن می‌خواهد، از کلمات کلیدی بخش بازار برای فیلتر کردن انواع دیگر کفش‌ها استفاده می‌کند.

کلمات تعیین کننده مشتری: هنگامی که محصول یا خدمات شما به سمت یک جمعیت مشخص است، از کلمات کلیدی تعیین کننده مشتری برای هدف قرار دادن آنها استفاده می کنید. این می تواند شامل عباراتی مانند “شلوار ورزشی مردانه”، “کفش دویدن زنانه” یا “لباس کودکان” باشد.

  • اصطلاحات برند:

این کلمات کلیدی برای زمانی هستند که مشتری در جستجوی یک نام تجاری بسیار خاص است، به عنوان مثال، “Nike”.

  • کلمات کلیدی محصول:

این کار کلمات کلیدی بخش بازار و کلمات کلیدی مارک را به سطح دیگری می برد و زیربخش برند را نیز شناسایی می کند. به عنوان مثال، “خرید چراغ اسپرت دیجی کالا”. این برای زمانی است که مشتریان به دنبال یک آیتم فوق خاص هستند.

  • اصطلاحات رقیب:

با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی شخص ثالث، می توانید کلمات کلیدی که رقبای شما استفاده می کنند را مشاهده کنید که می توانند در کمپین های خود استفاده شوند. اگر کفش‌های دویدن می‌فروشید، استفاده از کلمات کلیدی «کفش‌های دویدن نایک» می‌تواند محصول شما را در مقابل مخاطبان زیادی قرار دهد و جایگزینی برای آن‌ها ارائه دهد.

عبارات هدفمند جغرافیایی:

محصولات و خدمات خود را از نقطه نظر جغرافیایی در مقابل مخاطبان مورد نظر خود قرار دهید، به عنوان مثال، “کفش های دویدن در بریزبن”.

Google Ads همچنین هنگام ساخت تبلیغات نمایشی یا جستجو از انواع کلمات کلیدی زیر استفاده می کند:

Google Ads

تطابق گسترده:

افرادی را که ممکن است از املای نادرست استفاده کرده باشند یا از عبارت مشابهی برای جستجوی محصولات شما استفاده کرده باشند را به تصویر می کشد. به عنوان مثال، ممکن است شخصی «کفش ورزشی» یا «کفش دویدن» را تایپ کند و با کلمات کلیدی کفش دویدن مطابقت داده شود.

تطبیق عبارت:

این به شما کمک می‌کند فقط با تطبیق جستجوگرانی که از کلمات کلیدی دقیق یا انواع بسیار نزدیک استفاده می‌کنند، مشخص شوید.

کلمات کلیدی تطابق دقیق: تطابق دقیق آن را حتی سخت‌تر می‌کند، فقط جستجوگرانی را که از کلمه کلیدی دقیق انتخابی شما یا یک نوع نزدیک استفاده می‌کنند، پیوند می‌دهد.

کلمات کلیدی منفی:

این به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را که ممکن است ترافیک غیرمرتبط را ارائه می دهند حذف کنید.

5 نوع تطبیق کلمات کلیدی در تبلیغات گوگل

ما قبلاً در مورد نحوه یافتن کلمات کلیدی مؤثر برای b شما به اصول اولیه پرداخته ایم کاربرد و برند شما اکنون می‌خواهیم کمی عمیق‌تر غوطه‌ور شویم و بررسی کنیم که چگونه می‌توانید بهترین کلمات کلیدی را برای وب‌سایت خود بیابید تا بتوانید از رقبای خود بهتر باشید، سرنخ‌های بیشتری کسب کنید، فروش بیشتری داشته باشید و کسب‌وکار خود را توسعه دهید.

مرتبط: چگونه در سال 2023 در گوگل رتبه بالاتری داشته باشیم؟

یکی از اشتباهات بزرگی که بسیاری از برندها در مورد وب سایت خود مرتکب می شوند این است که فقط یک بار تحقیق در مورد کلمات کلیدی خود انجام می دهند. در حالی که این ممکن است بهترین لیست ممکن از عبارات را در آن لحظه به آنها ارائه دهد، این به طور مداوم در حال تغییر و تحول است.

کسب‌وکارهای جدیدی همیشه با استراتژی‌ها و کلمات کلیدی و عبارات مختلف ظاهر می‌شوند و مشتریان نیز هنگام جستجو از اصطلاحات و عبارات مختلفی استفاده می‌کنند. به عنوان مثال، افراد بیشتری از دستیارهای صوتی برای جستجوی آنها استفاده می کنند. این بدان معنی است که آنها سؤالات مستقیمی می پرسند که با روش تایپ آنها متفاوت است، که به معنای کلمات کلیدی و عبارات جدیدی است که باید در نظر بگیرید.

انتخاب بهترین لیست با حجم بالا از کلمات کلیدی موثر نخواهد بود زیرا بسیار رقابتی است. در حالی که شما باید این کلمات کلیدی را بگنجانید، اما آنهایی هستند که مشکل کلیدواژه کم و حجم بالاتری دارند که می خواهید هدف قرار دهید زیرا رقابت کمتری وجود دارد و مخاطبان ثابت شده ای وجود دارد که از این اصطلاحات برای یافتن وب سایت هایی مانند شما استفاده می کنند.

بیایید در مورد سئوی محلی صحبت کنیم

تحقیق کلیدواژه محلی در مورد یافتن لیست مناسبی از اصطلاحات است تا افراد را در یک مکان جغرافیایی به مکانیابی کسب و کار شما وادار کند. برای مثال، وقتی افراد کافی‌شاپ را وارد گوگل می‌کنند، فهرستی از کافی‌شاپ‌های نزدیک به آن‌ها نشان داده می‌شود. این امر به ویژه در مورد جستجوهایی که در دستگاه های تلفن همراه مانند تلفن های هوشمند و تبلت هایی که از موقعیت مکانی دستگاه استفاده می کنند، انجام می شود.

مرتبط : سئوی محلی چیست و چرا برای کسب و کار شما ضروری است؟

افراد همچنین ممکن است قبل از موعد جستجو کنند، برای مثال، اگر به تعطیلات می روند، رستوران ها، کافی شاپ ها، فروشندگان اقامتگاه و موارد دیگر را جستجو کنند تا بتوانند برای بازدید خود برنامه ریزی کنند و رزرو کنند. برای هر دوی این شرایط، شما می خواهید کسب و کار شما در جستجوهای جغرافیایی نشان داده شود. بنابراین افراد می‌توانند زمانی که از قبل برنامه‌ریزی می‌کنند، به دنبال یک کافی‌شاپ برای یافتن گزینه‌هایی در حومه شهر یا کافی‌شاپ‌های خود در Parramatta باشند – شما می‌خواهید در هر دوی این جستجوها ظاهر شوید.

همه اینها را می توان به سه عبارت تقسیم کرد که باید در عبارات کلیدی خود استفاده کنید. اولین مورد، اصطلاح اصلی است – که در این مورد، کافی شاپ است. انواع آن عبارتند از کافه، قهوه‌خانه، فروشنده جاوا، چای‌فروشی، و غیره. اصطلاح دوم اصلاح‌کننده‌ای برای مشخص‌تر کردن عبارت اصلی است. این عباراتی مانند بهترین “کافی شاپ در نزدیکی من”، “کافی شاپ بهترین نظرات” و مانند آن است. قسمت آخر مکان است، بنابراین می توانید عبارات کلیدی دم بلندی مانند “بهترین کافی شاپ در بریزبن را کجا پیدا کنم؟” و از بیشترین موفقیت لذت ببرید.

چرا تحقیق کلمات کلیدی مهمترین بخش سئو است

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که محتوای وب سایت شما با پرس و جوهایی که مردم در گوگل و سایر موتورهای جستجو قرار می دهند مطابقت دارد. بهینه سازی کلمات کلیدی بخش بزرگی از سئو است و باید سنگ بنای تولید محتوای شما باشد.

در عصر مدرن، دور شدن از تحقیق کلمات کلیدی برای محتوا و حرکت به سمت تولید محتوایی که مستقیماً برای کاربر طراحی شده است، وجود داشته است. با این حال، نکته اصلی این است که هر دو مهم هستند. شما می خواهید کلمات و عبارات کلیدی را در محتوای خود بگنجانید، اما همچنین می خواهید که محتوای اصلی، مرتبط، موضوعی و آموزنده باشد.

نحوه استفاده از کلمات کلیدی در محتوا

استفاده صحیح از کلمات کلیدی باعث می شود که وب سایت شما در جستجوهایی که باید باشد، در مقابل مخاطبان مناسب قرار بگیرد. اما ایجاد محتوای فکر برانگیز مناسب که ارزش ارائه می کند، چیزی است که این مخاطب را تشویق می کند تا در سایت شما بماند. این دو نوع محتوا دست به دست هم می دهند و مهم است که در تولید محتوای خود از تحقیق در مورد کلمات کلیدی غافل نشوید زیرا این ابزاری است که مخاطب را به محتوای شما که دارای تمرکز کاربر است ارائه می دهد.

یافتن کلمات کلیدی مناسب برای استراتژی سئوی شما می تواند چالش برانگیز باشد، اما زمانی که این کلمات کلیدی مناسب را پیدا کنید و آنها را از طریق محتوای خود بسازید، ابزار سئو قدرتمندی خواهد بود. ابزارها و فن‌آوری‌های بسیار خوبی برای کشف این کلمات کلیدی وجود دارد، اما وقتی نوبت به کشف افکار و احساسات مشتریان شما می‌رسد، روش‌های قدیمی هنوز هم بسیار خوب کار می‌کنند.

بهترین منابع برای تحقیق کلمات کلیدی کدامند؟

فراتر از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی، تعدادی پلتفرم آنلاین دیگر وجود دارد که می توانید برای یافتن کلمات کلیدی مفید برای سایت خود از آنها استفاده کنید. برخی از این موارد عبارتند از:

Google Trends: کلمات کلیدی که دیروز کار می کردند ممکن است امروز جذابیت یکسانی نداشته باشند و هیچ تضمینی وجود ندارد که فردا کار کنند. Google Trends یک ابزار رایگان است که به شما امکان می دهد محبوبیت کلمات کلیدی را در طول زمان ردیابی کنید تا روندهایی مانند افزایش یا کاهش محبوبیت را ارزیابی کنید و مطابق با آن عمل کنید.

مولد کلمات کلیدی: ابزارهای رایگان زیادی در دسترس هستند که لیست بزرگی از کلمات کلیدی مرتبط را پر می کنند.

فقط از یک کلمه کلیدی این موارد شامل نمرات دشواری کلمات کلیدی و حجم جستجو می‌شود تا بتوانید کلمات کلیدی را که بیشترین جستجو را انجام داده‌اید کشف کنید و همچنین شکاف‌هایی را در بازاری که رقابت کمتری وجود دارد، پیدا کنید.

Sheeter کلمات کلیدی:

تکمیل خودکار در جستجوهای Google یک راه عالی برای یافتن آنچه مردم در جستجوی آن هستند است. این می تواند زمان بر باشد که همه اینها را پایین بیاورید تا Sheeter کلمات کلیدی کارهای سنگین را برای شما انجام دهد. این یک روش موثر برای ایجاد بسیاری از ایده های کلیدواژه در مدت زمان بسیار کوتاه است که می تواند برای استفاده در وب سایت شما صادر شود.

Keyworddit: Reddit به یک فروم / پلت فرم رسانه های اجتماعی بسیار محبوب تبدیل شده است و این ابزار به شما کمک می کند تا درخواست های جستجوی اضافی از این پلت فرم را به شما ارائه دهد که می تواند برای بهبود رتبه گوگل شما نیز استفاده شود.

کنسول جستجوی گوگل:

پلتفرم رایگان دیگری که توسط خود گوگل ارائه شده است. این به شما امکان می دهد عملکرد وب سایت خود و همه URL های آن را ردیابی کنید تا بتوانید عملکرد آنها را در جستجوها در زمان واقعی مشاهده کنید. این به شما امکان می دهد تا تغییرات مورد نیاز خود را در اسرع وقت انجام دهید و از رقبای خود جلوتر باشید.

تولید کننده کلمات کلیدی انبوه: این یک منبع عالی و رایگان از اصطلاحات محلی SEO است. این یک صنعت خاص است و فهرستی فوری از کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما را در اختیار شما قرار می دهد که افراد در حال حاضر در جستجوهای خود از آنها استفاده می کنند.

چگونه در سال 2021 تحقیق کلمات کلیدی انجام می دهید؟

بنابراین اکنون که به خوبی در تحقیق کلمات کلیدی مهارت دارید، درک این نکته مهم است که گوگل و سایر موتورهای جستجو به طور معمول الگوریتم های خود را برای بهبود عملیات و تجربه کاربری برای افرادی که در جستجوی سایت ها، خدمات و محصولات هستند، تغییر می دهند. نظارت بر تغییرات در فناوری و رفتار کاربر که سال به سال تغییر می کند نیز مهم است. بنابراین، چه روندهایی را باید در سال 2021 دنبال کنید؟

درک هدف کاربر چیزی است که هر ساله باید به آن توجه شود زیرا این روند دائما در حال تغییر است. داشتن دانش قوی در مورد هدف کاربران و آنچه که در گوگل تایپ می کنند، شما را از منحنی جلوتر قرار می دهد و به شما امکان می دهد کلمات کلیدی و عبارات خود را در پاسخ به این پرس و جوها قرار دهید تا با جستجوهای مرتبط تری مطابقت داشته باشید.

در سال 2021، می‌توانید انتظار انتقال بیشتر از حجم کلمات کلیدی را با تمرکز بیشتر بر تجزیه و تحلیل رفتاری داشته باشید. فقط به این دلیل که یک کلمه کلیدی حجم بالایی دارد به این معنی نیست که برای وب سایت یا کسب و کار شما موثر خواهد بود. شما سطح بالایی از رقابت خواهید داشت، حجم ترافیک بالایی را بدون قصد خرید خواهید داشت و باید برای فروش و فروش قوی بیشتر تلاش کنید. درک رفتار به شما این امکان را می دهد که نقشه راه داشته باشید که مشتریان در هنگام انجام آن چه کاری انجام می دهند و چرا آن را انجام می دهند.

پر کردن کلمه کلیدی چیست و چه مجازاتی دارد؟

اکنون که همه چیز را در مورد تحقیق کلمات کلیدی، ارتباط آن با سئو و اهمیت آن در جذب ترافیک مناسب به وب سایت شما آموختیم، وقت آن است که با یک هشدار به پایان برسیم. متأسفانه، وب‌سایت‌هایی وجود دارند که به دنبال بازی کردن سیستم با «پر کردن» کلمات کلیدی در محتوای خود بدون هیچ ارتباط یا زمینه واقعی هستند. این یک کپی غیرقابل خواندن ایجاد می کند که برای بازدید کننده ارزشی ندارد و این عمل صرفاً برای افزایش رتبه در گوگل طراحی شده است.

مزتبط :  آموزش صفر تا صد سئو رایگان

این عمل سئو کلاه سیاه نامیده می‌شود و گوگل هر وب‌سایتی را که خزنده‌هایش در مورد پر کردن کلمات کلیدی مجرم تشخیص دهند، جریمه می‌کند. این فقط سایت‌هایی نیست که با تکرار کلمات کلیدی زیاده‌روی می‌کنند، می‌تواند برای یک وب‌سایت معمولی که به سادگی از همان کلمه کلیدی بارها استفاده کرده است، مشکل ساز باشد. جریمه شدن به این معنی است که در صفحه اول گوگل ظاهر نخواهید شد که برای هر وب سایتی یک موفقیت بزرگ است.

اما به یاد داشته باش…

متأسفانه، هیچ فرمول متریک یا جادویی سختی برای تعیین تعداد دفعات استفاده از کلمات کلیدی شما وجود ندارد. به عنوان یک قاعده کلی، فقط مطمئن شوید که محتوای شما به طور طبیعی خوانده می شود و هیچ تکرار آشکاری وجود ندارد و باید از جریمه اجتناب کنید. به عنوان مثال، جملاتی مانند «کفش‌های دویدن مایک بهترین کفش‌های دویدن را در منطقه بریزبن دارند، بنابراین اگر به دنبال کفش‌های دویدن هستید دیگر به دنبال آن نباشید» احتمالا خشم گوگل را به همراه خواهد داشت.

این تکرار به سرفصل‌ها، زیرعنوان‌ها و تمام محتوای نوشتاری شما گسترش می‌یابد.

برای دریافت راهنمایی سئو و طراحی سایت صحبت با یک متخصص پیشرو در صنعت، با تیم سئو فراز تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا